Yurt dışında internet

Merhaba,
Bir denizci olarak ülke ülke gezerken gittiğim ülkelerde nasıl internet bağlantısı sağladığımı burada sizlerle paylaşmaya çalışacağım. Bugüne kadar birçok ülkede bulundum, bir çoğunda yerel bir sim kart alarak internet bağlantımı sağladım. Gün oldu aylar yıllar sonra aynı ülkeye yolum düştüğünde eski tecrübelerimi kaleme almadığımdan tekrar ilk kullanıcı durumunda kaldım ve bildiğim ve unuttuğum şeyleri tekrar öğrenmek durumunda kaldım. Burada unutulmamak üzere paylaşıyorum, sırası geldikçe güncellemeye çalışacağım.

Libya
Misurata şehrinde, Almadar sim kartını bir liman işcisinden 30 dolar karşılığı sim kart ve 10 gb internet şeklinde satın aldım.
Daha sonra liman süreci uzayınca yerel halk tarfından bilinen ve kullanılan tarifeyi öğrendim. Almadar için aşağıdaki gibidir.
  3 GB = 5   USD
  5 GB = 10 USD
10 GB = 15 USD (55 Libya dinarı)

*000*1*0*1# ile paketiniz dahilinde kullandığınız internet verisi miktarını görebilirsiniz.

ayrıca Libyana hattı için sim kart hariç
15 GB = 10 USD

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GOSS Sınavına Hazırlık Soruları - Güverte - Deniz Hukuku

GOSS Sınavına Hazırlık Soruları - Güverte - Stabilite